دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
بکارگیری مدل طراحی آموزشی عمومی در توسعه توانایی طرح مساله ریاضی دانشجو معلمان

سعید سیدی نسب؛ نسیم اصغری؛ زهرا قاسم پور

دوره 6، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 300-318

https://doi.org/10.22034/ijes.2020.705698

چکیده
  هدف: مطالعه حاضر بکارگیری مدل طراحی آموزشی عمومی در توسعه توانایی طرح مساله ریاضی دانشجو معلمان را مورد بررسی قرار می دهد. روش: بدین منظور پژوهشی شبه آزمایشی با طرح یک گروهی صورت گرفت و داده های پیش آزمون وپس آزمون، از طریق آزمون های محقق ساخته بدست آمد. یک دوره آموزشی بر اساس مدل طراحی آموزشی عمومی طراحی شد و 15 دانشجو معلم رشته آموزش ...  بیشتر